愛媛大学図書館

Autonomy support beyond the language learning classroom : a self-determination theory perspective

edited by Jo Mynard, Scott J. Shelton-Strong ; : pbk. -- Multilingual Matters, 2022. -- (Psychology of language learning and teaching / series editors, Sarah Mercer and Stephen Ryan ; 16). <BB30341998>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 中央館 研究室-法文
807/AU 0312022036220 通常 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 中央館
配置場所 研究室-法文
請求記号 807/AU
資料ID 0312022036220
状態 通常
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Autonomy support beyond the language learning classroom : a self-determination theory perspective / edited by Jo Mynard, Scott J. Shelton-Strong
出版・頒布事項 Bristol : Multilingual Matters , c2022
形態事項 xii, 265 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9781788929035
書誌構造リンク Psychology of language learning and teaching / series editors, Sarah Mercer and Stephen Ryan <BB30305573> 16//a
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BC14744900
本文言語コード 英語
著者標目リンク Mynard, Jo <AU10175437> ed.
著者標目リンク Shelton-Strong, Scott J., 1966- <AU10175436> ed.
分類標目 DC23:401.93
件名標目等 Second language acquisition -- Psychological aspects
件名標目等 Language and languages -- Study and teaching -- Psychological aspects
件名標目等 Autonomy (Psychology)
件名標目等 Motivation in education
件名標目等 Informal language learning
件名標目等 Non-formal education