愛媛大学図書館

Concept-based inquiry in action : strategies to promote transferable understanding

Carla Marschall and Rachel French ; foreword by H. Lynn Erickson and Lois A. Lanning ; illustrations by Andrea Mosteller ; : pbk. : alk. paper. -- Corwin, 2018. <BB30345309>
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk. : alk. paper 中央館 研究室-教育
375.1/MA 0312022051104 通常 0件
No. 0001
巻号 : pbk. : alk. paper
所蔵館 中央館
配置場所 研究室-教育
請求記号 375.1/MA
資料ID 0312022051104
状態 通常
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Concept-based inquiry in action : strategies to promote transferable understanding / Carla Marschall and Rachel French ; foreword by H. Lynn Erickson and Lois A. Lanning ; illustrations by Andrea Mosteller
出版・頒布事項 Thousand Oaks : Corwin , c2018
形態事項 xxi, 336 p. : ill. ; 28 cm
巻号情報
巻次等 : pbk. : alk. paper
ISBN 9781506391298
注記 Includes bibliographical references (p.327-330) and index
学情ID BC04592227
本文言語コード 英語
著者標目リンク Marschall, Carla <>
著者標目リンク French, Rachel <AU10169005>
著者標目リンク Erickson, H. Lynn <AU10169003>
著者標目リンク Lanning, Lois A <AU10169004>
著者標目リンク Mosteller, Andrea <>
分類標目 LCC:LB1027.23
分類標目 DC23:371.39
件名標目等 Inquiry-based learning