愛媛大学図書館

How children learn the meanings of words

Paul Bloom ; : pbk. -- MIT Press, 2002. -- (The MIT Press series in learning, development, and conceptual change). <BB00328074>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 中央館 研究室-教育
801.04/BL 0312005222770 通常 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 中央館
配置場所 研究室-教育
請求記号 801.04/BL
資料ID 0312005222770
状態 通常
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 How children learn the meanings of words / Paul Bloom
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : MIT Press , 2002, c2000
形態事項 xii, 300 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0262523299
書誌構造リンク The MIT Press series in learning, development, and conceptual change <BB00328075>//a
注記 "First MIT Press paperback edition"--T.p. verso
注記 "A Bradford Book."
注記 Includes bibliographical references (p. [267]-290) and indexes
学情ID BA57193699
本文言語コード 英語
著者標目リンク Bloom, Paul, 1963- <AU00037931>
分類標目 LCC:P118
分類標目 DC21:401/.93
件名標目等 Language acquisition
件名標目等 Semantics