愛媛大学図書館

Global perspectives for local action : using TIMSS to improve U.S. mathematics and science education : a joint project of the Committee on Science Education K-12 and the Mathematical Sciences Education Board : continuing to Learn from TIMSS Committee, Center for Science, Mathematics, and Engineering Education, National Research Council

National Academy Press, 1999. <BB00022587>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 中央館 研究室-教育
372.53/GL 0312003081616 通常 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 中央館
配置場所 研究室-教育
請求記号 372.53/GL
資料ID 0312003081616
状態 通常
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Global perspectives for local action : using TIMSS to improve U.S. mathematics and science education : a joint project of the Committee on Science Education K-12 and the Mathematical Sciences Education Board : continuing to Learn from TIMSS Committee, Center for Science, Mathematics, and Engineering Education, National Research Council
出版・頒布事項 Washington, D.C. : National Academy Press , c1999
形態事項 xii, 90 p. : ill. ; 28 cm
巻号情報
ISBN 0309065305
その他の標題 異なりアクセスタイトル:Using TIMSS to improve U.S. mathematics and science education
注記 Includes bibliographical references
学情ID BA53409810
本文言語コード 英語
著者標目リンク National Research Council (U.S.). Committee on Science Education K-12
著者標目リンク National Research Council (U.S.). Mathematical Sciences Education Board <AU00018218>
著者標目リンク Center for Science, Mathematics, and Engineering Education. Continuing to Learn from TIMSS Committee
分類標目 LCC:QA13
分類標目 DC21:510/.71/073
件名標目等 Mathematics -- Study and teaching -- United States
件名標目等 Science -- Study and teaching -- United States
件名標目等 Third International Mathematics and Science Study