愛媛大学図書館

Discovering radical contingency : building a postmodern agenda in adult education

Richard G. Bagnall. -- P. Lang, 1999. -- (Counterpoints : studies in the postmodern theory of education vol. 81). <BB00317804>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 中央館 研究室-教育
379.4/BA 0311999128032 通常 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 中央館
配置場所 研究室-教育
請求記号 379.4/BA
資料ID 0311999128032
状態 通常
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Discovering radical contingency : building a postmodern agenda in adult education / Richard G. Bagnall
出版・頒布事項 New York : P. Lang , c1999
形態事項 ix, 242 p. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0820440019
書誌構造リンク Counterpoints : studies in the postmodern theory of education vol. 81//a
注記 Includes bibliographical references (p. [195]-228) and index
学情ID BA42659066
本文言語コード 英語
著者標目リンク Bagnall, R. G. (Richard Gordon), 1946-
分類標目 LCC:LC5225.S64
分類標目 DC21:374
件名標目等 Adult education -- Social aspects
件名標目等 Postmodernism and education