愛媛大学図書館

Strategic communications for nonprofit organizations : seven steps to creating a successful plan

Janel M. Radtke. -- Wiley, 1998. -- (Nonprofit law, finance, and management series). <BB00314765>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 中央館 書庫5層-洋
335.7/RA 0311998189025 通常 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 中央館
配置場所 書庫5層-洋
請求記号 335.7/RA
資料ID 0311998189025
状態 通常
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Strategic communications for nonprofit organizations : seven steps to creating a successful plan / Janel M. Radtke
出版・頒布事項 New York : Wiley , 1998
形態事項 xv, 234 p. ; 26 cm + 1 floppy disk
巻号情報
ISBN 0471174645
書誌構造リンク Nonprofit law, finance, and management series//a
注記 Includes bibliographical references and index
注記 A floppy disk in pocket(3.5 inch)
注記 "Wiley nonprofit series" -- Cover
学情ID BA36601152
本文言語コード 英語
著者標目リンク Radtke, Janel M.
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC21:658.8/02
分類標目 DC21:658.0480684
件名標目等 Nonprofit organizations -- Marketing -- Planning
件名標目等 Advocacy advertising -- Planning
件名標目等 Institutional advertising -- Planning
件名標目等 Nonprofit organizations -- Management