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Marketing modernisms : self-promotion, canonization, rereading

Kevin J.H. Dettmar and Stephen Watt, editors ; cloth, paper. -- University of Michigan Press, 1996. <BB00307240>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 paper 中央館 書庫5層-洋
930.27/MA 0112197009077 通常 0件
No. 0001
巻号 paper
所蔵館 中央館
配置場所 書庫5層-洋
請求記号 930.27/MA
資料ID 0112197009077
状態 通常
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing modernisms : self-promotion, canonization, rereading / Kevin J.H. Dettmar and Stephen Watt, editors
出版・頒布事項 Ann Arbor : University of Michigan Press , 1996
形態事項 x, 374 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 cloth
ISBN 0472096419
巻号情報
巻次等 paper
ISBN 0472066412
注記 Includes index
学情ID BA29625911
本文言語コード 英語
著者標目リンク Dettmar, Kevin J. H., 1958-
著者標目リンク Watt, Stephen
分類標目 LCC:PS228.M63
分類標目 DC:810.9/0052
件名標目等 American literature -- 20th century -- History and criticism
件名標目等 Modernism (Literature) -- United States
件名標目等 English literature -- 20th century -- History and criticism
件名標目等 Authors and publishers -- History -- 20th century
件名標目等 Literature publishing -- History -- 20th century
件名標目等 Authors and readers -- History -- 20th century
件名標目等 Modernism (Literature) -- Great Britain
件名標目等 Authorship -- Marketing
件名標目等 Canon (Literature)