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Research traditions in marketing

edited by Gilles Laurent, Gary L. Lilien, Bernard Pras ; : acid-free paper. -- Kluwer Academic Publishers, 1994. -- (International series in quantitative marketing). <BB00297588>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : acid-free paper 中央館 2F-洋書
675/RE 0112195006504 通常 0件
No. 0001
巻号 : acid-free paper
所蔵館 中央館
配置場所 2F-洋書
請求記号 675/RE
資料ID 0112195006504
状態 通常
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Research traditions in marketing / edited by Gilles Laurent, Gary L. Lilien, Bernard Pras
出版・頒布事項 Boston : Kluwer Academic Publishers , c1994
形態事項 xxii, 442 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : acid-free paper
ISBN 0792393880
巻号情報
ISBN 0792393880
書誌構造リンク International series in quantitative marketing//a
注記 Papers based on contributions to the conference that marked the 20th Anniversary of the European Institute for Advanced Studies in Management
注記 Includes bibliographical references
学情ID BA23391308
本文言語コード 英語
著者標目リンク Laurent, Gilles
著者標目リンク Lilien, Gary L., 1946-
著者標目リンク Pras, Bernard
著者標目リンク European Institute for Advanced Studies im Management
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC:658.8/3
件名標目等 Marketing research -- Congresses
件名標目等 Marketing research -- Europe -- Congresses
件名標目等 Marketing research -- United States -- Congresses