愛媛大学図書館

Learning in children : progress in cognitive development research

edited by Jeffrey Bisanz, Gay L. Bisanz, Robert Kail. -- Springer-Verlag, 1983. -- (Springer series in cognitive development). <BB00264260>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 中央館 研究室-教育
371.45/LE 0112188019064 通常 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 中央館
配置場所 研究室-教育
請求記号 371.45/LE
資料ID 0112188019064
状態 通常
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Learning in children : progress in cognitive development research / edited by Jeffrey Bisanz, Gay L. Bisanz, Robert Kail
出版・頒布事項 New York, N.Y. : Springer-Verlag , c1983
形態事項 xvi, 201 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0387908021
書誌構造リンク Springer series in cognitive development//a
内容著作注記 Structural invariance in the developmental analysis of learning / by C.J. Brainerd
内容著作注記 The learning paradigm as a technique for investigating cognitive development / by Bruce A. Linder and Linda S. Siegel
内容著作注記 A learning analysis of spatial concept development in infancy / by C. Donald Heth and Edward H. Cornell
内容著作注記 Research strategies for a cognitive developmental psychology of instruction / by Robert Kail
内容著作注記 Social learning, causal attribution, and moral internalization / by David G. Perry and Louise C. Perry
内容著作注記 Ordinary learning: pragmatic connections among children's beliefs, motives, and actions / by Scott G. Paris and David R. Cross
内容著作注記 Learning from children learning / by John D. Bransford and Karen Heldmeyer
注記 Includes bibliographies and indexes
学情ID BA0423527X
本文言語コード 英語
著者標目リンク Bisanz, Jeffrey
著者標目リンク Bisanz, Gay L.
著者標目リンク Kail, Robert V.
分類標目 LCC:BF318
分類標目 DC:155.4/13
件名標目等 Learning, Psychology of -- Addresses, essays, lectures
件名標目等 Cognition in children -- Addresses, essays, lectures
件名標目等 Learning -- In infancy and childhood
件名標目等 Cognition -- In infancy and childhood