ログイン
目録検索 ▼
検索トップへ
分類検索
雑誌タイトルリスト
新着案内
貸出ランキング
アクセスランキング
レビュー一覧
タグ検索
参照ランキング
Webサービス ▼
利用状況・貸出延長
ブックマーク
お気に入り検索
レビュー履歴
タグ履歴
グループ学習室予約履歴
新着アラート
ILL複写依頼
ILL貸借依頼
リクエスト(希望図書)
≡
書誌詳細
愛媛大学図書館
検索結果一覧へ戻る
Language teacher noticing in tasks
Daniel O. Jackson ; : pbk. -- Multilingual Matters, 2021. -- (Psychology of language learning and teaching / series editors, Sarah Mercer and Stephen Ryan ; 14). <BB30314451>
登録タグ:
登録されているタグはありません
便利機能:
エクスポート先選択
エクスポート先を選択してください。
このウインドウを閉じる
レビューを見る
詳細情報を見る
書誌URL:
Language teacher noticing in tasks
Daniel O. Jackson ; : pbk. -- Multilingual Matters, 2021. -- (Psychology of language learning and teaching / series editors, Sarah Mercer and Stephen Ryan ; 14). <BB30314451>
登録タグ:
登録されているタグはありません
便利機能:
エクスポート先選択
エクスポート先を選択してください。
このウインドウを閉じる
レビューを見る
詳細情報を見る
書誌URL:
所蔵一覧
1件~1件(全1件)
10件
20件
50件
100件
No.
巻号
所蔵館
配置場所
請求記号
資料ID
状態
返却予定日
予約
0001
: pbk
中央館
研究室-法文
807/JA
0312021040123
通常
0件
No.
0001
巻号
: pbk
所蔵館
中央館
配置場所
研究室-法文
請求記号
807/JA
資料ID
0312021040123
状態
通常
返却予定日
予約
0件
このページのTOPへ
レビュー
このページのTOPへ
書誌詳細
標題および責任表示
Language teacher noticing in tasks / Daniel O. Jackson
出版・頒布事項
Bristol ; Blue Ridge Summit : Multilingual Matters , c2021
形態事項
xiii, 175 p. : ill., maps ; 24 cm
巻号情報
巻次等
: pbk
ISBN
9781800411227
書誌構造リンク
Psychology of language learning and teaching / series editors, Sarah Mercer and Stephen Ryan <BB30305573> 14//a
内容著作注記
Introduction and overview
内容著作注記
Noticing : an integrative perspective
内容著作注記
Language teacher noticing
内容著作注記
Contextualizing the study
内容著作注記
Researching teacher noticing
内容著作注記
Influences on teacher noticing
内容著作注記
Noticing of embodied resources
内容著作注記
Noticing of verbal resources
内容著作注記
Noticing and pre-service teachers
内容著作注記
Future directions
注記
Includes bibliographical references (p. 156-171) and index
注記
Summary: "This book provides an accessible account of teacher noticing, the process of attending to, interpreting and acting on events which occur during engagement with learners, in contexts of language teacher education. It presents an innovative study of task-based interaction and emphasizes the role of reflective practice in professional development"-- Provided by publisher
学情ID
BC05307100
本文言語コード
英語
著者標目リンク
*Jackson, Daniel O. <>
分類標目
LCC:PE1128.A2
分類標目
DC23:428.0071
件名標目等
English language -- Study and teaching -- Foreign speakers -- Case studies
件名標目等
English language -- Study and teaching -- Psychological aspects -- Case studies
件名標目等
English language -- Study and teaching -- Japan -- Case studies
件名標目等
Teachers -- Training of -- Japan -- Case studies
件名標目等
Situational awareness
件名標目等
Language awareness
件名標目等
Second language acquisition
件名標目等
Teacher-student relationships
件名標目等
Reflective teaching
件名標目等
Teaching -- Methodology
件名標目等
Language teachers -- Training of -- Japan -- Case studies
このページのTOPへ
検索結果一覧へ戻る
このページのTOPへ
関連情報<<
関連情報
関連資料
親書誌をみる
Psychology of language learning and teaching / series editors, Sarah Mercer and Stephen Ryan
分類からさがす
LCC:PE1128.A2
DC23:428.0071
件名からさがす
English language -- Study and teaching -- Foreign speakers -- Case studies
English language -- Study and teaching -- Psychological aspects -- Case studies
English language -- Study and teaching -- Japan -- Case studies
Teachers -- Training of -- Japan -- Case studies
Situational awareness
Language awareness
Second language acquisition
Teacher-student relationships
Reflective teaching
Teaching -- Methodology
Language teachers -- Training of -- Japan -- Case studies
他の検索サイトで探す
SFX
Google Books
Knowledge Worker
WorldCat
NDLSearch
CiNii Books
カーリル
他大学資料確認
他大学(NII):同一条件検索
他大学(NII):同一書誌検索
資料を取り寄せる
コピーの取り寄せ(コピー取り寄せ)
図書の取り寄せ(現物借用)
購入依頼
追加購入依頼
この書誌のQRコード